Sommarsolen fortsätter skina

Gomorron på er denna soliga lördag. Jag började dagen med en löptur. Måste säga att jag tycker jag har varit riktigt duktig den här veckan med att stiga upp och ge mig ut och springa. Köpte ett par nya löpsockor i går och vill passa på att göra lite reklam för dem. Nikes dri-fit sockor är världens bästa! Visst de kostar lite, men de håller i en evighet och passformen är underbar.



Nu avnjuter jag frukost och skall snart ge mig iväg till stan för att köpa möbler till min balkong och lite blommor. Lägger upp lite bilder då balkongen är färdig. Har en massa med ärenden som jag skall sköta i dag och så har jag faktiskt tänkt hinna med lite shopping :)

Dessutom skall jag till Artistica på eftermiddagen. Pépa skall delta i Tigi Photo Awards och skall använda mig som modell. I dag skall hon färga och "förbereda" mitt hår inför den verkliga fotograferingen som är nästa lördag. Tänkte samtidigt passa på och fråga vika tips hon har så här inför sommaren på hur vi bäst skall ta hand om våra hår. Så stay tuned, tips på gång senare!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en toppen lördag! Mina kompisar är också där på Tigi Photo Award idag, en som frisör och den andar fotar! Lycka till åt allihopa! :)

2010-05-22 @ 10:47:39
Postat av: Cecilia

Tycker det är lite svedostuk på sockarna ( blågula:)). Nej men de ser nog helt sköna ut. Det är nog bra att har skilda sockar att springa i spec om man springer mycket och långa sträckor. Vanliga bomullssockar har ju sommar på knasiga ställen och blåsorna kommer ju då så lätt. Roligt med hårtävling. Jag väntar på bilder sedan.

2010-05-22 @ 15:26:48
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Återkommer med bilder nästa helg då jag har blivit fotad :) Stämmer det du skriver att de e lite heja Sverige över sockorna, but I like them :)

2010-05-22 @ 16:40:12
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0