Prinsesskalas



I kväll har faster Jenny fått vara på 6-års kalas. God tårta, smarriga kex och glada barn bjöds det på.

Hela dagen har solen skinit så jag såg fram emot en cykeltur till kalaset, men förstås började det åska och regna då min arbetsdag var slut. Det blev bil till kalaset, så nu hoppas jag i stället på en löprunda i solsken i morgon  på morgonen.

I kväll gäller det för Finland. Tuff match mot Ryssland i hockey. Tyvärr tror jag att motståndet blir för tufft, men hoppas på vinst kan man ju alltid! Go Finland, go Finland, go Finland, go!!! Hoppas mina hejarrop ger lejonen en extra spark i baken :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Wow! Vilken tårta! Låter som trevligt kalas!

2010-05-19 @ 07:24:27
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Jo alltid lika kul att dela de smås glädje då de fyller år :)

2010-05-19 @ 07:27:26
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0