Halloj från spinningverkstaden



Sitter och planerar spinningprogram. Tycker ni att det ser ut som att jag har ordning på mina idéer och papper...haha...kanske inte men det blir bra kan jag lova er!

Jag har hittat många riktigt bra låtar. Nu gäller det bara att planera omväxlande och intressant träning till musiken och mixa ihop allt till ett fint paket. Jag har låtit mig inspireras av sommar, sol och vackra stränder. Hoppas ni märker av det då ni kommer och svettas med mig de kommande månaderna :)

Rätt tidskrävande arbete, men ack så kul då bitarna faller på plats och programmet är färdigt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kommer gärna och svettas med dig! Berätta bara när du drar :)

2010-05-26 @ 08:00:41
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sofia: Så kul, återkommmer med närmare info om vilken timme jag har då sommarens schema kommer från tryckeriet :)

2010-05-26 @ 08:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0