Fisk, fisk och lite mera fisk

Vilken fantastisk dag vi hade i går. Att få njuta av solen i bikini i maj hör inte till vanligheten. Jag fick till och med uträttat något så vettigt som att jag tvättade min bil i går i solskenet. På eftermiddagen höll jag min utlovade sushikurs och resultatet var lika gott som alltid. Min lillebror åt sushi för första gången. Smaken tyckte han om, men pinnarna och han kom inte riktigt överens...hahaha...





På kvällen lade vi ut nät och så blev det bastu. Måste säga att inget går uppemot vedeldad bastu. I morse var det dags att ta upp fiskarna ut havet och filéa. Nu har jag 20 stycken abborrfiléer att frysa in, inte dåligt.

För en stund sedan kom det en liten regnskur, men nu klarnar det upp igen. Dags att gå ut och njuta av naturen. Hade hoppats på att få träna i kväll, men är fortfarnde flunssig så tyvärr blir det inget av det.

Bjuder på lite bilder fiskebilder. Det bästa med att vara ute vid sommarstugan är naturen och tystnaden. Här kan jag slappna av, klä mig i fula kläder, se ut som en tölp och inte bry mig om något annat än att bara vara :)




Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag önskar att jag var bjuden dit till er villa, jag hade ätit ihjäl mig av sushin!

Inte illa med firrar i frysen. Och dendär Adidas jackan minns jag gott och väl. Jag hade en likadan i högstadiet men min var lila. Haha.

2010-05-16 @ 17:22:04
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Snygg är den inte (Adidas jackan) och så stor som den är nu måste jag ju ha drunknat i den i högstadiet! Tror de var rätt många som hade likadana jackor på 90-talet :)

2010-05-16 @ 18:14:08
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Adidasjackor av sämskinn? (eller va det nu heter) va nog the shit i mitten och slutet av 90-talet oberoende var i landet du befann dig. Jackan passar bra ute vid villan där inte så mycket folk ser en :). Ja man måste nog ha druknat i den då för att jag har nog växt nå lite sedan högstadiet ( mest på bredden kanske:)) och den är nog fortfarande stor.

2010-05-17 @ 11:16:58
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Jackan passar perfekt på villan där inte så många ser en! :)

2010-05-17 @ 11:45:56
URL: http://junikrafs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0