Trodde inte det var möjligt...

Känner mig verkligen tjatig och tråkig då jag återigen kommer med ett inlägg om förkylning men har inget annat att komma med... Inhandlade hostmedicin och all tänkbar förkylningsmedicin på apoteket i går. Kurerade mig flitigt innan jag gick och lade mig. Tror ni jag vaknade frisk? Nope! Efter en natt med mycket lite sömn och en hals svullen till max kontaktade jag företagshälsovården.

Efter läkarbesök och provtagning är jag nu hemma och sjukskriven i dag och i morgon. Det som jag trodde var omöjligt har inträffat, jag har fått angina/halsfluss. Jag opererade tonsillerna för många år sedan och trodde då jag skulle slippa halsfluss i framtiden. Hoppsan så fel jag hade! Hoppas verkligen att detta inte betyder att jag skall börja dras med halsfluss titt som tätt igen som det var innan jag opererade mig...

Tror jag skall ta o ladda upp lite mer bilder från resan för att drömma mig bort. Inte kul att vara tillbaka i verkligheten då det börjar så här. Den lilla färg jag hann få under veckan bleknar sakta men säkert bort :(

Kommentarer
Postat av: Tomas

Nååå..., snart har vi solen här oxo, så får du färg på nolltid :)

2010-03-31 @ 17:15:37
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Camilla

Och så finns det brun utan sol ;)

Krya på dig!

2010-03-31 @ 17:28:03
Postat av: Jenny

Tomas: De e så sant. Såg att den sken så fint i dag också :)

Camilla: Jo men jag är inget fan av det. Tycker man börjar lukta så konstigt.

2010-03-31 @ 17:57:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Camilla

Luktar faktiskt lite konstigt, men jag tycker nästan det luktar sol.. :)

2010-03-31 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0