Planering tar tid...

Vaknade tidigt i morse efter en natt med dålig sömn. Började direkt från morgonen planera mitt 90 minuters spinningpass, puh...de e en pärs att få 90 minter att bli varierande och intressanta. Nu har jag bränt musiken på två skivor och skall köra till gymmet för att träna.

Lena hälsade på en sväng i dag och vi tog en promenad. Efter hennes besök tillredde jag fiberplättarna som jag nämnde tidigare i veckan att jag skulle testa på. Gott blev det, men inte kan jag ju säga att det var lika gott som vanliga plättar. De smakade verkligen hälsosamt :) Receptet hittar ni här på bloggen ifall ni vill prova på.

I kväll blir det bastu hos mamma och pappa, en lugn lördagkväll med andra ord. Hoppas på solsken i morgon. Solen sken i morse, men då jag väl skulle gå ut och gå hade den redan gått i moln. Bättre lycka i morgon kanske :)

Kommentarer
Postat av: Tomas

90 minuter för ett spinningpass låter länge. Jag tycker att 45 minuter räcker mer än väl. Men jag antar att det är upplagt på ett annat sätt om man kör 90, inte lika många "sykehuippua".

2010-03-06 @ 17:11:43
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tomas: Jo de blir en del låtar under 90 minuter. Precis som du skrev är de första 60 minuterna lugnare, men de sista 30 kommer jag att köra rätt hårt.

2010-03-06 @ 21:02:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0