Mickproblem :/

I dag var jag för första gången med om ett problem under mitt spinningpass. Micken slutade fungera!!! Trodde först det var batterierna som var slut. Försökte byta till reservbatterierna som fanns i salen, fungerade inte. Kunderna fick cykla en "fantasibacke" medan jag sprang till receptionen efter nya batterier. Tror ni det hjälpte, nope! Hela micken var sönder, så vad gör man? Jo jag körde halva passet utan mick, inte så bra för min redan sjuka hals.

Nå vad kan man, de e bara att köra vidare då problem uppstår. Antar att jag kommer att få vara med om många liknande situationer i framtiden med både väntade och oväntade problem :)

Nu blir det kvällsmål och tv. Måndagar är ju bara för bra när det kommer till tv: halv 8 hos mig, Desperate Housewives och Hollywood fruar, so nice :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

typiskt att något sånt skall hända. Du behöver kanske inte prata så mycket under semester utan kan nu lägga allt krut på att ta det lugnt och ligga på beachen med paralydrinkar.

2010-03-16 @ 08:35:18
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Är ju sånt som händer. Ganska ofta som det är något krångel med något, men det är ju ingen fara så länge man löser situationen, och det är jag övertygad om att du gör :)

2010-03-16 @ 15:42:58
Postat av: Jenny

Cecilia: Absolut, de e min plan!

Camilla: Tack gulliga du :) Men visst är det som du skriver viktigast att lösa problemen så smidigt som möjligt så att det inte stör träningen för deltagarna.

2010-03-16 @ 16:09:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0