I dag gäller det

I kväll sätts mina spinningtalanger på prov. Egentligen har jag inte varit nervös, men nu börjar jag blir det. Jag har tränat mitt program så det borde sitta som smort, men man vet ju aldrig vad som händer då nervositeten sätter in. Är glad att jag har turat en timme redan så att jag känner mig lite säkrare.

Tackade dessutom jag till flera turningar i går, 90 minters spinning de två inkommande tisdagarna och 45 minuters morgonspin de två inkommande fredagarna. Morgonspin börjar kl 06.45 så få se hur det går att stiga upp så tidigt och vara pigg o glad...jag är ju en morgonmänniska så jag tror inte det skall bli något probelm.

Den här veckan har rusat iväg i turbofart. Kan inte fatta att det är helg redan, men skönt är det. De har dessutom lovat fint väder så någon promenad på isen skall jag väl hinna med :) Njut av sista arbetsdagen, helgen närmar sig!

Kommentarer
Postat av: Liza

Iiiih! Lycka till! Det går nog som smort! :D

2010-03-05 @ 08:01:38
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Syster yster

Det kommer att gå galant, lycka till!!!

2010-03-05 @ 09:27:19
Postat av: Tomas

Jag har varit på morgonspinn flera gånger sen jag inledde min spinningkarriär i mitten av Januari, och jag måste säga, hur perverst det än låter, att jag gillar det. Speciellt morgonspinn på måndagar. Det ger en helt annan måndagsfiilis. När man kommer till jobbet lite efter 0800 HRS och redan har spunnit, så känns det som att arbetsveckan redan har avancerat en hel del :)

2010-03-05 @ 09:44:57
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Cecilia

LYCKA TILL!

2010-03-05 @ 11:19:46
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Tove

Lycka till, det kommer att gå bra!

2010-03-05 @ 16:02:42
Postat av: Jenny

Tack alla söta! Testet är över och det gick bra. Nu är jag officiellt godkänd spinninginstruktör :) Jag hoppas ni börjar komma på mina timmar nu så vi får svettas tillsammans :)

2010-03-05 @ 19:33:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0