90 minuters njutning

Kvällens 90 minuters spinningpass var en ren njutning som förgylldes av att några av mina bästa vänner dök upp, nämligen Pépa, Jessi och Irina. Att sitta framför alla som instruktör och se hur de kämpar, svettas, njuter och ger järnet är en obeskrivlig känsla. Så underbart! Kan inte annat än fråga mig själv varför jag inte har utbildadat mig till instruktör redan för flera år sedan. Men det heter ju bättre sent än aldrig, eller hur :)

Har ju skrivit tidigare att jag skulle börja packa för resan. Hittills har jag bara lyckats dra fram en massa med kläder. Putsa några par skor och fundera över vad jag borde göra ännu. Borde bl.a. ladda min Ipod med lite lugn musik, tvätta det sista och börja packa på riktigt. Sluta fylla mitt matbord med kläder och trams som ändå inte kommer att rymmas i min kappsäck...


En del av skorna jag plockat fram och polerat i dag.

Dags alltså att ta itu med packandet på allvar...inte många kvällar kvar tills jag är i solen :) Ni som har varit i Phuket får gärna slänga in lite tips på vad vi inte får missa. Besökte ju själv Phuket i fjol, men är övertygad om att det finns en massa med oupptäckta pärlor.

Kommentarer
Postat av: Pèpa

Tack för en superb spinningtimme!!!!D va superskoj o jätte bra upplagt, me positiv fiilis.10 poäng, nu e ja stammis på dina timmar:)kram

2010-03-16 @ 20:36:49
Postat av: Jenny

Pépa: Du e ju bara för härlig! Tack för grym kämparanda i dag :) kramis

2010-03-16 @ 21:26:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0