Skål för brudparet!



I går firades brudparet Victoria & Daniel med skumppa och jordgubbar hos mig. För att matcha in bland de kungliga bröllopsgästerna bar även jag tiara...haha...

Victorias klänning var ju alldeles underbar, stilren och klassisk. Hela bröllopet kändes väldigt personligt och Daniels tal till Victoria rörde nog många till tårar. Det verkar som att Daniel har anpassat sig väldigt väl till sin nya roll som prins och jag hoppas och önskar att de får ett lyckligt äktenskap.

Efter bröllopet firade vi med middag på Fransmanni. Jag åt sniglar för första gången i mitt liv och måste säga att det var en verklig delikatess. De smakade rätt mycket som musslor. En förrätt som jag definitivt kommer att äta fler gånger.

I morgon inleder jag sista arbetsveckan innan semestern. Måste ta en sväng till jobbet i dag också, har rätt mycket som jag skall hinna med den här veckan innan de e dags för en månads slappande. Fortfarande har jag inte bestämt mig för vad jag skall göra och vart jag skall resa.

Jag har många planer, idéer och möjligheter...kanske för många alternativ att välja mellan. Rätt skönt att ta dagen som den kommer och inte egentligen ha något planerat, även om det stressar mig lite också....månne inte planerna klarnar under den kommande veckan.


Kommentarer
Postat av: Liza

Va fina ni var! :)



Månne inte semesterplanerna reder ut sig och vad skulle det gör om de inte gjorde det? Allt för många stressar med att ha nåt att göra under semestern att dom skulle behöva ytterligare en semester efter semestern för att vila upp sig! :) Ha det bara bra och njut av sommarn!

2010-06-20 @ 13:43:24
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Du har så rätt. Semestern är ju till för avkoppling så de e helt onödigt att fylla den med en massa program innan den ens har börjat :)

2010-06-20 @ 14:17:07
Postat av: Anonym

Vad fint med tiara! =)

Semester från lady-line också?

2010-06-20 @ 16:23:11
Postat av: Camilla

Ja jösses vad fint det var! Klänningen var underbar,Daniels tal fick mig verkligen att börja gråta o finast av allt var deras kärlek. Allt verkar så äkta o de har en sån härlig utstrålning! Jag tror jag har drabbats av bröllopsfeber o jag är knappast den enda :) Hoppas de förblir lika lyckliga som de verkade igår!

2010-06-20 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0