Historisk dag

I dag var det en historisk dag. Jag höll min första egna spinningtimme. Visst jag har turat andra tidigare, men det här var min första alldeles egna timme! Känslan så här efteråt borde ju vara toppen, men tyvärr är det inte så...

Jag hade ju nytt program och var inte fullständigt nöjd med det. Dessutom fick jag spontant klämma in en extra låt då programmet annars hade varit för kort. Nu blir det till att fila på låtarna och upplägget igen...bläää...nåja nästa vecka är jag tillbaka på cykeln med ett program som jag hoppas att jag känner att jag är 100 % nöjd med :)

I dag har det varit alldeles underbart väder i Vasa, en sådan dag som fick mig att längta otroligt till min semester. Som tur närmar den sig med stormsteg. Veckan efter midsommar börjar ledigheten. Gäller bara att ge järnet på jobbet fram till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0