Bara 5 dagar kvar

De e precis vad jag har, fem arbetsdagar kvar till min semester. Känns helt underbart! Skulle någon säga åt mig att jag måste jobba två veckor till skulle jag säkert lägga mig ner och gråta. Jag är så inställd på att snart få njuta av en 4 veckors lång semester. Kan ni förstå 4 veckor!!! Ser sååå fram emot att få stänga dörren till jobbet nästa torsdag och inte återvända förrän i slutet av juli.

I kväll var jag på ett svettigt BodyAttack pass med Lena. Vi såg ut som två röda tomater efter timmen, allt annat än snygga o fräscha kan jag säga :) I morgon efter jobbet har jag tänkt unna mig lite shopping :) Efter det blir det mat och bastu med Lena och kanske en sväng ut i nattlivet, vi får se...

Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Skönt att få semester så snart! Blev det någon shopping?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0