Semester i skärgården

Efter gårdagens spinning packade jag väskan och körde ut till skärgården. Behöver knappast skriva det, ni förstår säkert att spinningen var mycket svettig i går. Därför satt det extra bra med en simtur och bastubad efteråt.

I dag började jag dagen på bästa sätt med en springtur, dopp i plurret och frukost på bryggan i solskenet. Alldeles, alldeles underbart!


Svettig och glad efter springturen


Sommarfrukost: rågbröd med sallad, keso och färsk basilika, blodapelsinjuice och mandarin

Nu blir det till att klippa gräs, vilket kommer att ta ett tag. Mamma hade på stegräknaren då hon klippte gräset och sa att det motsvarar en 18-håls golfrunda...skönt att kunna hjälpa till lite i alla fall. Tycker jag oftast kommer hit för att lata mig och äta bara. Har dessutom med mig en matta som jag skall tvätta, men det tror jag får bli i morgon.

På eftermiddagen skall jag umgås med min systers familj. De har sommarstuga alldeles i närheten av mina föräldrar så det blir till att guppa över med kära Lami (en 4-hästars båt) :)

Härligt sommarväder har vi så njut av solen!


Kommentarer
Postat av: Liza

JagVillOcksåFaraPåSemester.NU!!!



Va skönt du har det!

2010-07-08 @ 14:08:46
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Tomas

Härligt! Men det går inte upp mot att sitta instängd på ett kontor, fastklistrad vid en skärm och vara överhopad med jobb dessa dagar. Det kan det inte göra... :)

2010-07-08 @ 15:13:06
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Cecilia

härliga tider!

2010-07-08 @ 20:47:29
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Liza: SnartFårDuDet :)

Tomas: Nej jag förstår att du har det mycket bättre på arbetet :)

Cecilia: visst e de!

2010-07-09 @ 08:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0