Ready or not???

Däcken är pumpade, bromsarna spända och cykeln putsad. Det enda som kan stoppa mig nu är min förkylning, som verkligen inte vill ge med sig. Det forsar snuva ur min näsa och jag känner mig hängig. Halsen är bättre, men undrar verkligen om jag hinner bli i skick till lördag. Börjar tro att det ligger en förbannelse över mig och Botniacyklingen, blev ju sjuk i fjol också...antar att det är förkylningen som har gjort att jag har känt mig mindre inspirerad inför årets lopp. Nu då det närmar sig skulle jag verkligen vilja cykla.

Blev för första gången tvungen att hitta en turare till spinning timmen och mag-/ryggjumppan som jag skulle hålla i morgon på morgonen. Tror ingen skulle ha blivit inspirerad av en snörvlande och trött instruktör + att jag nog inte själv skulle ha orkat träna.

Min arbetskompis tipsade om grym rea på Hemtex i dag. Kunde inte annat än ta en sväng där via då jag slutade. Kom hem med två bomull-satin (världens skönaste) påslakan, underlakan och dynvar, en matta, 6 st bordstabletter och en kylväska o allt detta behövde jag VERKLIGEN, eller så inte...men de var ju så billigt.... Nån annan som fyndat nåt på sistone? :)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du har väl inte glömt att olja kedjan!? :) Själv ska jag pumpa däcken först imorgon på morgonen för att vara säker på att ha bästa tryck sen när det smäller (ja inte däcken dårå, förhoppningsvis). Hoppas du blir frisk nu då!

2010-07-30 @ 05:00:05
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tomas: Jo kedjan är oljad, men som jag känner mig nu blir det nog inget cyklande för mig :( Lycka till Tomas, du är ju väl förberedd så det kommer att gå som smort för dig!

2010-07-30 @ 07:36:41
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0