Plockat lite blåbär och någon enstaka kantarell



Visst, jag trivs i skogen, men måste säga att plocka blåbär i regn och storm i förstora regnkläder med en svärm myggor hör inte till favoritsysslorna. Fick i alla fall några bär i min korg och får väl fortsätta någon dag då det är bättre väder.

I kväll blir det träffis med världens bästa tjejer. Tänk, vi har hängt ihop sedan lågstadiet och gör det ännu. Lena är den som inte har varit med från början, men som i dag absolut hör till de närmaste och käraste jag har. Ser så fram emot att skåla in Sannas semester och träffa henne en sista gång innan hon åker iväg för att spendera semestern i Frankrike i en månad. Om jag är avis, ja ni kan gissa!

På måndag kör jag igång med min detoxkur. Känner mig mentalt förberedd, hoppas bara på att det inte blir allt för tungt att vara utan kaffe. Har försökt skära ner på kaffekonsumtionen de senaste dagarna så att det inte skall bli allt för stor förändring. Nå antar att ni kommer att få stå ut med ett antal mindre glada inlägg åtminstone under de första dagarna av kuren...haha... :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fint plockarsaldo!

2010-08-01 @ 21:08:40
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Nog i det regnvädret :)

2010-08-01 @ 21:31:19
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0