Vilken befrielse!

I dag var jag till Eurofysio och fick hjälp med ryggen. Själva behandlingen var allt annat än skön, men efteråt kände jag mig 10 kg lättare. Utöver mitt tidigare problem fick jag även veta att jag hade en massa med låsningar i ryggraden som han öppnade upp. Eftersom jag inte tidigare har besökt en professionell massör var detta en helt ny upplevelse för mig. Nu förstår jag att det verkligen är viktigt att åtgärda ryggproblem, varför gå och lida då en massör kan hjälpa en!?

Vet ni annars vad jag skall göra på lördag? Jag skall befinna mig på en cykel i 6 timmar och utbilda mig till spinninginstruktör. Detta är något som jag har varit intresserad av i många år, men har inte ansett mig ha mod eller tid till att verkligen ta tag i saken. Spinning är ju min favoritsport och jag kan inte tänka mig något roligare än att få instruera andra och dela med mig av min spinningglädje. Jag känner mig ivrig och förväntansfull inför kursen och utmaningen :)



Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Skönt att få hjälp med ryggen! Och instruktörsutbildningen - låter ju jätte spännande!

Postat av: Liza

Nå men grattis! Till både rygg och kommande skolning! :) Det har du rätt i, spinning är så himla kul! :D

2010-01-20 @ 07:01:39
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Sofie RW: Jo helt underbart var det, känner mig så mjuk i ryggen nu.

Liza: Tack! Får börja med kursen nu så gäller de o se om jag får börja dra nå pass sen :)

2010-01-20 @ 07:15:10
Postat av: Cecilia

Vad roligt med spinninginstruktörskolning. Jag hade tidigare i år redan tänkt gå en vattegympainstruktörsutbilning men den var för populär så jag hann inte få en plats där.

2010-01-20 @ 11:03:26
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Jo kul ska de bli. Kanske det ordnas fler skolningar som du kan delta i?

2010-01-20 @ 14:13:47
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0