Vaken och pigg

Typiskt va? Hela veckan har jag känt mig som en Zombie då jag har vaknat och längtat efter helgen då jag får sova ut. Förstås vaknar jag idag av mig själv kl 7.30 pigg som en lärka. Får väl se de positiva i det att jag tydligen inte behövde mera sömn även om jag kände mig trött och utslagen i går kväll.

I går efter jobbet stressade jag iväg till gymmet på ett informationstillfälle om pulsledda spinningtimmar. Infotillfället visade sig vara ett tufft spinningpass som jag inte hade förberett mig på. Pressade mig igenom timmen och efter det följde själva infotillfället. Som tur bjöd de på Gainomax efteråt så jag fick lite energi :) Efter detta satte jag mig i spinningsalen för att testa lite av låtarna som jag har planerat dra på min testtimme. Insåg att jag behöver mera träning så min plan är att träna lite innan Zumban idag också.

Bilköpet har inte blivit av än. Jag skall och se på Golfen först nästa veckas torsdag. Är otålig, nu då jag väl har bestämt mig för att köpa bil skulle jag vilja ha den på direkten :) Pappa ringde just och berättade att han och mamma är ute och letar bil åt mig i dag, vilken service...

Nu e de frukostdags sen blir det o städa och efter det skall jag och Hanna få hjälp av en handyman som skall komma och koppla i min Playstation åt oss så att vi kan sjunga singstar i kväll.

I've got a feeling that today's gonna ge a good day :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Här sitter jag o ler o läser din blogg, fast ja borde skynda så att ja hinner till vår toppendag i tid:) Kan int vänta, ska bli så kul!!Tur att handymannen hinner hjälpa oss, ser framemot att få sjunga loss med dig ida :D!!!Today is gonna be a good day ;)!!KrAm

2010-01-30 @ 10:57:06
Postat av: Sofie RW

Praktiskt att ni har en handyman att tillgå :) . Lycka till med bil-kollandet.

Postat av: Jenny

Hanna: Tack för i går och för en toppen rolig kväll, som alltid med dig :)



Sofie RW: Jo visst är det de. Tur att det finns snälla människor som ställer upp då den egna kunskapen inte räcker till.

2010-01-31 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0