Nytt år, nya möjligheter

Gott nytt år på er! Nu har vi ett helt år med nya möjligheter framför oss. Hoppas ni hade en lyckad nyårsafton, det hade jag. Var hemma hos min vän Sanna och firade in det nya året. På menyn stod sushi och skumppa. Blev en helkväll som slutade på Sky. I dag har jag varit rätt slö, mest kollat på tv, läst och kokat mat.

Detoxkuren fick ett avbrott i och med nyårsafton och i dag blev det inte heller soppa till middag, utan nötfärsbiffar med sötpotatissallad. Blev riktigt gott så receptet kommer upp om en stund. Tror att det räcker för min del med 5 dagar på soppa. Fungerar inte riktigt att träna aktivt och detoxa sig samtidigt och jag prioriterar faktiskt träning framom "kroppsrening".

Känns skönt att ha ytterligare två dagar ledigt. Började på boken "En sorts kärlek" av Ray Kluun. Mycket gripande, men sorglig bok som jag har svårt att slita mig från nu då jag väl har börjat på den. Därför ska jag fortsätta läsa, men först ska ni få se lite bilder från nyårsaftonen.


God mat...


...och dryck...


...i goda vänners lag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0