Magkramp :(

På kvällens träningsschema stod SpinnPump. Tyvärr kunde jag inte slutföra passet, fick grym magkramp under spinningen. Sån kramp att jag knappt fick luft och trodde jag skulle spy på cykeln. Därför fick jag avbryta efter spinningen, kunde inte stå rak vilket förstås betyder att det skulle ha varit en omöjlighet för mig att jobba med en skivstång under pumpen.

Nu ligger jag raklång på soffan, mår illa och tycker synd om mig själv. Hoppas verkligen inte att jag har fått vinterkräksjukan. Kanske lite gefilus fil och te hjälper?

Kommentarer
Postat av: Liza

Gefilus i alla fall! Hang in there!

2010-01-18 @ 20:05:33
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Tack gumman, håller tummarna för det!

2010-01-18 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0