Grymt skön fredagsträning

Hemma nöjd och belåten efter skön träning. Sprang 60 minter på löpband och spenderade även 30 mintuer på crosstrainern. Stretchade rätt länge efteråt och njöt av fredags feelisen. Det märks att januarikaoset är i full gång på gymmet. Tror inte jag har sett så mycket människor på gymmet en fredag kväll tidigare som det var i kväll. Jag fick till och med köa till löpbandet...

Nu skall jag njuta av getost- och tomatsmörgåsar, vindruvor och te då jag kollar på Let's Dance. I morgon har jag en kul dag framför mig. Skall testa på Zumba med Lena och Hanna. Efter Zumban blir de bastu och matlagning hemma hos mig, singstar och ut och dansa. Skoj eller hur :) Vad skall ni göra i helgen?

Här kommer ett litet klipp så ni får se vad Zumba är. Visst ser det roligt ut, få se om jag får fart på mina stela höfter och känner mig som en latino :)


Kommentarer
Postat av: Sofie RW

Zumban verkar riktigt rolig! Kanske något att testa! Ha en bra helg Jenny.

Postat av: Jenny

Sofie RW: Jo jag tror det blir skoj. Försökte registrera mig på RW i går för att kommentera dina inlägg, men lyckades inte :( Ska försöka på nytt. Ha en toppen helg du med!

2010-01-15 @ 21:21:09
Postat av: Sofie RW

Verkar ha varit lite problem med registreringen; men bara att testa på nytt, hoppas det funkar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0