Friday lovely friday

Så var det fredag kväll :) Efter jobbet bar det av till gymmet där jag sprang i 40 minuter och var på crosstrainern i 20 minuter. Min ursprungliga tanke var att jag skulle springa 60 minuter. Men kära vänner och det här säger jag till alla som springer varje dag: hur orkar ni?! Jag är alldeles för ombytlig av mig så jag höll på riktigt på att dö av tristess på löpbandet i dag. Kunde konstatera att det är väldigt viktigt för mig att min träning är varierande, att jag får utöva olika "grenar" varje dag.

Nu är min surdegsgrund färdig, så jag har börjat på steg ett av att baka mitt eget bröd. Degen skall jäsa över natten och så fortsätter jag i morgon på morgonen. Lovar bilder på resulatet av mitt bak i morgon (förutsatt att det blir bröd av det hela och inte en stor flopp).

Ryggen mår allt bättre, även om jag har känningar ännu, speciellt då jag sitter. Få se hur det blir då min medicinkur tar slut. Hoppas på att jag skall må bra även utan smärtstillande....

I kväll är det Let's Dance premiär. Ska ni kolla på det? Jag skall definitivt se :)


Kommentarer
Postat av: Molly

hej jenny!

vad fin och färgglad din blogg är :)

jajamän, här ses det också på let´s dance :) vem hejar du på?

hoppas att du får en bra helg! kram

2010-01-08 @ 21:43:28
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Molly: Tack så mycket! Fick en favorit redan i Let's Dance och det är Claudia Galli. Vem hejar du på? En riktigt skön helg åt dig med!

2010-01-09 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0