Energin har återvänt

Arbetsdagen gick jätte fort i dag. Är nu hemma på en snabb smoothie och så bär det av till gymmet på Bodycombat och stretch. Ska bli kul att slåss lite :) Tidigare i veckan kände jag mig trött och orkeslös, men nu känns det som att energin har återvänt. Hoppas det håller i sig.

Jag har fortfarande problem med sjuk rygg. Fick remiss till massör i dag så nästa vecka skall jag prova på det och se ifall det hjälper. Tänk att vara så här ung och redan ha ryggproblem, känner mig som värsta åldringen...




Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att energin återvänt!!:)Jag känner mig också lite kryare!Sku va sugen att testa Zumba på lördag, vad säger du? Ska vi skaka loss lite?Kram o slå för min del ikväll å ;)!

2010-01-13 @ 17:08:53
Postat av: Cecilia

inte skulle jag säja att det är ovanligt att ha ryggproblem i ung ålder. Du har kanske ett stillasittande jobb som delvist kan vara boven i dramat?

2010-01-13 @ 17:36:06
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hanna: Jo energin hade återvänt, men nu känner jag mig helt slut igen. Kanske lite sömn hjälper :) Zumba på lördag låter skoj. Får höras om det :)



Cecilia: Jo jag har ett rätt så stillasittande jobb så du kan mycket väl ha rätt...

2010-01-13 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0