Veckan den kom och den gick...

Så fort den här veckan har gått! Tänk att det är fredag redan i morgon :)

I kväll var jag på gymmet och körde igenom mitt spinningprogram, det börjar sitta nu. Fast öva ska jag tills det sitter som smort. Fick i dag veta att testtimmen kommer att vara om två veckor så jag har ju gott om tid på mig att öva. Nästa helg blir det ju inget övat eftersom jag kommer att vara på Nike konventet som jag ser såååå mycket fram emot! Gäller att ligga i med träningen i veckan i stället.

Det blev inget av mitt bilköp i kväll. Han som säljer Golfen meddelade i dag att han har maginfluensa. Tycks vara rätt många som har råkat ut för det nu. Själv mådde jag faktiskt illa i morse och har haft orolig mage hela dagen, men nu känns det bättre.

I morgon är det ju som sagt fredag. Jag skall till frissan efter jobbet och sen blir det middag med tjejerna, kul kul! Nu är det dags för tv-häng, käk och slapp i soffan, kan det bli bättre? Tror inte det... :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Hördu Jenny! Det är nog nåt på gång med din blogg nu. Det här inlägget syndes inte förrän idag 5.2 kl. 10:45!!

Är det nån annan som märkt detta? Eller är det bara jag som kollar bloggar stup i kvarten? ;)

2010-02-05 @ 09:59:00
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Hanna

Liza,märkte samma sak jag, även ja är en flitig läsare :)!Jenny, ha så kul på middagen:), ja ska ut i samma ärenden, men en lillprins hännger oxå med!:)Vi rings!Kram

2010-02-05 @ 10:32:02
Postat av: Jenny

Liza: Märkte det själv i morse också...hmmm, undrar vad jag kan göra åt saken...kanske blogg.se har uppdaterat något på portalen. Bäst att vänta o se om de blir bättre. Tack för att du meddelade och hör av dig om de fortgår :)

Hanna: Kanske vi ses på Ama då? Saknar ditt sällskap redan :) kramis

2010-02-05 @ 11:26:24
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0