Vacation here I come!

I dag har det verkligen varit en bra och händelserik dag. På lunchen var jag till Instrumentarium och beställde mina nya glasögon. Det blev de svarta. Jag har aldrig haft svarta glasögon så jag tyckte det var dags för det nu. Fick också veta att jag skall hålla min provspinningtimme nästa fredag. Kul att äntligen ha ett datum och ett mål att arbeta mot. Kommer att bli många timmar på cykelsadeln nästa vecka innan det gäller :)

Efter jobbet var jag på BodyStep och så svettades jag i 30 minuter på crosstrainern. För att avsluta på topp körde jag till Lena efter gymmet och vi bokade vår semesterresa till Thailand, Phuket.

Jag som sa att vi skulle ha is i magen och vänta på att priserna sjunker fick panik då jag surfade på sista minuten resor i går och insåg att utbudet var skralt. Måste vara det kalla vädret som har fått andra än mig att längta till värmen. För att vara säkra på att faktiskt få en resa bokade vi redan nu. Om tre veckor bär det av :) Vi ska bo på Kata beach på detta mysiga hotell:





Ser det inte ljuvligt ut? Åh längtar sååååå... Så kul att snart få packa väskan full med bikinis, sommarklänningar och flipflops :)

Kommentarer
Postat av: Sammen

Nämen lägg av! Ska ni lämna se kalla norra för lite sol?

:D

de ju bara typ 29°c i Phuket :)



Va kul att du skall hålla spinning, det var inte oväntat :) hoppas att går bra, vilket det säkert gör!

2010-02-25 @ 22:23:42
URL: http://www.sammen.se
Postat av: Liza

Åååh, va häääärligt det ser ut! Är det direktflyg från Vasa? Får man fråga vad resan gick loss på?

2010-02-26 @ 06:39:31
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Tove

oj vad jag blir avundsjuk! ser ljuvligt ut =)

2010-02-26 @ 07:09:11
Postat av: Jenny

Sammen: Jo sol ska de bli :) Spinninginstruktör har jag ju funderat på i många år, men först nu har jag gått skolning och känner mig taggad till max. Ska bli kul o dela med mig av min spinningglädje till övriga spinnare.



Liza: Ja men visst ljuvligt! Tyvärr är det inte direktflyg från Vasa...resan var kanske inte i det billigaste laget med tanke på att de var en sista minuten, 1200 €/pers + flyg från Vasa till Hesa o tillbaka. Lite synd att vi bara kan stanna en vecka, för två veckor sku bara ha varit 100 € dyrare.

Tove: Du ska ju få fara till Stockholm, så va e nu detta att vara avundsjuk på ;)

2010-02-26 @ 07:18:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Cecilia

Vad mysigt det ser ut.

2010-02-26 @ 08:27:34
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Ser jättefint ut det där! :)

2010-02-26 @ 15:46:41
Postat av: Jenny

Cecilia: Jo visst gör det :)

Camilla: Hoppas de e lika fint i verkligheten som på bilderna :)

2010-02-26 @ 16:37:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0