Thank god it's friday

Alltså denna dag har varit helt horribel. Åt lunch på 10 minuter kl 14, det säger väl ganska mycket om dagen...Jag är helt slut i huvud och kropp så de e underbart att vara hemma och ha två lediga dagar framför sig. Blir till och städa lite nu för i morgon kväll får jag tjejerna på besök.

På eftermiddagen i morgon skall jag dra en spinningtimme för mina vänner för att få känna på hur mitt program fungerar, musiken, lampor osv. Ska bli intressant och se hur det går att tala i mikrofon och cykla samtidigt, få se om jag låter som en flåsande flodhäst, hahaha :)

I kväll kommer det en intressant hockeymatch mellan Finland och USA. Vem vinner? Jag tror hårt på Finland. Ska ni kolla på matchen? De ska jag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska kolla lite bara.. är inte sådär superintresserad, och sedan så brukar det alltid gå dåligt om jag tittar, så jag vågar inte se hela matchen ;)



Ska bli kul imorgon, vi ses då!

2010-02-26 @ 20:09:44
Postat av: Jenny

Camilla: Jag är inte annars så jätte förtjust i hockey, men då de närmar sig medalj tycker jag det är kul att kolla.

2010-02-26 @ 20:14:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna Rönngård

Det e så fusk, alla bekanta har vinterledigt o får boka södern/asien resa i vinter.. Själv håller man inne m varje slant o väntar på sluträkningen från bröllopet, varför ska d kosta så myki :\ Jag e avundsjuk på alla som får resa men samtidigt sku jag aldrig byta bort ett bröllop m nära o kära mot en välbehövlig semester.. Nog e livet konstigt! Stor kram o en önskan om en riktigt trevlig helg!! Kram Anna

2010-02-26 @ 20:44:41
Postat av: Jenny

Anna: Jo du bröllop går inte av för en liten hacka, men du har ju nåt fantastiskt att se fram emot :) Resor hinner ni ju åka på resten av livet. Stor kram på dig med o njut av helgen!

2010-02-26 @ 21:45:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0