Ny vecka, nya möjligheter :)

Då var det en ny vecka igen. Helgen var kul och händelserik. Träffade bl.a. Ulli i går som var hemma på en snabbvisit. Det var kul att träffas en stund och få höra att hon trivs och har det bra i Holland.

I lördags var ju jag och Hanna på Zumba. Måste tyvärr säga att det var en stor besvikelse den här gången. Synd att jag hade lockat med en massa med vänner för att det hade varit så roligt tidigare. Än en gång blev det bevisat att instruktören har otroligt stor betydelse då det kommer till att skapa stämning och pusha. Mina vänner såg frågande på mig och undrade om jag faktiskt tycker om Zumba. Försökte övertala dem att prova på nytt nån gång, med en annan instruktör. Få se om de gör det...

Nej nu e det dags att pallra iväg till jobbet. Pigg och glad och nyfiken på vad den nya veckan för med sig. Har jag tur blir jag bilägare om några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0