Ny bil o snabba cash

I dag har jag köpt bil :) En Volkswagen Golf 1,6 FSI comfortline. Ser ut så här:


Riktigt nöjd är jag :) Får den på måndag, så då är det slutcyklat i -20 grader.

I kväll var jag på bio med Lena, Snabba Cash. Riktigt bra film måste jag säga. Den berörde och gav mig verkligen en tankeställare. Nu då jag skriver sitter jag fortfarande och funderar på en del scener kring maffiahandel och övre medelklassen i Sverige.

Efter bion tog jag och Lena ett glas vin vid Christal och så promenerade vi hem i kylan. Känner att det räcker gott för denna lördag har nämligen blivit mer förkyld. Det som lockar mest just nu är min varma säng, så gonatt vänner sussa gott :)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Kör försiktigt! :)

2010-02-21 @ 09:34:00
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tomas: Tack, de ska jag :)

2010-02-21 @ 10:19:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0