Nike konventet närmar sig

Nu e de två dagar kvar till Nike konventet. Har bestämt mig för att ha vilodag på torsdagen för att vara laddad till max och orka med alla pass på fredagen. Den kommande helgen är fullproppad med skojigt program: träning, shopping, party och återseende av kära vänner.

På söndagen är det ju Valentine's Day. Har ni nå planer? Jag kommer att spendera Alla hjärtans dag som det så vackert heter på svenska med Lena. Få se vad vi hittar på förutom att flyga hem från storstaden :) En sushilunch har vi i alla fall tänkt hinna med i Kampen. Jag tycker att det viktigaste är att man spenderar dagen med någon när och kär och ägnar alla som står en nära en extra tanke denna dag.

I detta skede vill jag även önska Liza all lycka till på söndagen eftersom hon då skall skida Botniavasan. Hoppas ni har tur med vädret och du har flyt i spåret!




Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ser också fram emot helgen, det ska bli såå skoj! Tror också jag tar en vilodag på torsdag för att orka med fredagens alla pass och lördagens fullspäckade program :) KRAM

2010-02-10 @ 07:24:20
Postat av: Jenny

Lena: Vi kommer att ha en toppenhelg! Tror det blir att vila och packa på torsdag :)

2010-02-10 @ 13:02:30
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Sofie RW

Vad kul det låter med konventionen! Kommer säkert att bli en massa härlig träning och inspiration. Ha en fin alla hjärtansdag!

Postat av: Jenny

Sofie RW: Ja det tror jag och hoppas på :) Ha en toppen alla hjärtansdag du med!

2010-02-10 @ 20:31:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0