Home sweet home

Hemma efter en helt fantastisk, men fullproppad helg. Är så trött att jag inte orkar skriva mycket. Vi har tränat, shoppat, ätit gott, umgåtts med vänner, festat och njutit. Shoppade ett par nya träningsskor, jumppakläder, en kofta, en skjorta och ett par skor och är mycket nöjd med alla inköp :)

Det var ett nöje att få delta i träningspass med världskända instruktörer som verkligen inspirerade. Jag kommer definitivt att delat i Nike convention nästa år och hoppas då på att flera av er läsare hänger med. Ett event för alla träningsglada personer som önskar få lite inspiration och lyckorus i träningsvardagen.

Här följer lite bilder från den fantastiska helgen...

Vi fick varsin Nike väska fylld med presenter då vi kom till konventet, bl.a. fanns dessa "Rock Victorious" armband i väskan.


Jag och Åsa Eriksson efter powerstrip klassen, något av det roligaste jag hittills har testat på i träningsväg :)


Nike modeshow. Det är 80-tal som gäller i klädväg den kommande våren/sommaren. Klara färger och glansiga material.


BodyPump 73 med Josef Matthews. Tuff serie som kändes extra mycket i axlar och rygg.


Jag innan vårt pass av Garuda matwork med James D´Silva. En tuff timme som visade sig vara allt annat än en avslappnande lugn meditationsstund...


Bamsebullar på Café Esplanad


Världens bästa (och största) kanelbulle


Kärt återseende av många vänner under Cocktail partyt hos Marika


Skumppapaus i shoppingen. Skål för en fantastisk helg och tack för ditt fina sällskap kära Lena. Svårt att slå en helg som denna!




Kommentarer
Postat av: Liza

Låter hur fint som helst det där Jenny! Och vad fräsch du är på alla bilder fast ni tränat! :)

Jag kunde verkligen lägga tänderna i den där kanelbullen! :)

2010-02-15 @ 10:12:26
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Lena

Tack själv vännen! Gör om det med dig när som helst...

2010-02-15 @ 10:51:13
Postat av: Cecilia

vilken helg! Hoppas du har haft roligt! du passar jättebra i dina glasögon.

2010-02-15 @ 14:57:24
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Liza: Tack Liza, fast int vet jag nu hur fräsch jag ser ut...bullen var minst sagt god :)



Lena: Blir definitivt fler likadana resor :)



Cecilia: Jo tack det hade jag. Tack för kommentaren om glasögona.

2010-02-15 @ 16:54:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0