Award - utmärkelse

Så glad jag blev då jag loggade in och såg att jag har fått en utmärkelse av Liza, tack gulle vännen! Utmärkelsen skall skickas vidare, men först skall jag bidra med 7 intressanta fakta om mig :)


Så här gör man:
1. Kopiera awarden på er blogg!
2. Länka till personen som gett dig awarden!
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar!
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award!


7 "intressanta" fakta om mig själv:

 

1. Jag ville bli tv-hallåa då jag var liten. Fortfarande i dag kan jag tycka att det inte skulle ha varit helt fel. Tv-hallåare har alltid så fina kläder, är fint sminkade och får lön för att inte göra så mycket (enligt mig).

2. I själen är jag en riktig naturmänniska, tycker om att fiska, plocka bär och vandra i naturen.

3. Jag har svårt för pinsamma tystnader. Därför har jag förmågan att alltid komma på något att tala om för att undvika dessa situationer.

4. Jag rodnar för allt och inget, pinsamt värre...

5. Jag är en dålig lögnare och har däför också svårt för att tro att människor ljuger för mig.

6. Jag kan inte kasta bollar, blir bara till kärringkast. Därför blev jag oftast vald sist i skolan då vi spelade brännboll.

7. Jag lämnar oftast upp dörren då jag går på toa (inte på offentliga platser, men hemma). Då jag var liten tvingade jag bl.a. rätt ofta min lillebror att komma in på toa och prata med mig då jag utförde mina naturliga behov. Sick, I know....

 

Hoppas inte Liza du tar illa upp, men jag kommer inte att skicka awarden till 7 personer, det får räcka med tre. Verkar som att denna award har snurrat runt rätt mycket i cyberspace redan så jag kommer helt enkelt inte på 7 st att skicka åt.

I alla fall vill jag skicka awarden vidare till:

Sofie som nyligen har bytt portal och numera skriver för Runners World om bl.a. något så intressant som transportlöpning.

Camilla som tagit upp bloggandet igen och skriver om lite av allt bl.a. träning, mat, shopping och umgänge med vänner.

Minnas mat en bloggare som jag aldrig har träffat, men besöker hennes sida dagligen. Hon lägger upp recept och vackra bilder på mat som hon tillagar.



Kommentarer
Postat av: Minna

Tack snälla för den fina nomineringen! Vad glad jag blir :)

2010-02-03 @ 07:10:52
URL: http://www.minnasmat.se
Postat av: Liza

Nå nää, varför skulle jag ta illa upp? Du får väl skicka till vem du vill, vet jag! :) Intressant info om dig där! ;)



Jag funderade i går över varför du inte skrivit på flera dagar, men nu ser jag ju att du nog gjort det. Av nån anledning har jag inte sett nåt mera uppdaterat inlägg än "Vaken och Pigg"-inlägget från i lördags...

Nå, saker och ting verkar fungera nu i alla fall! Ha det gott! :)

2010-02-03 @ 07:11:18
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jeny

Minna: Kul :) Nu väntar jag bara på att få läsa 7 intressanta saker om dig.



Liza: Tog lite tid för mig att att svara på awarden. Det var inte så lätt att hitta på 7 saker, då awarden likanade lite den som snurrade tidigare i fjol. Synd om de ha varit tekniska problem med bloggen min, tur att de fungerar nu i alla fall! Ha de gott du med :)

2010-02-03 @ 07:25:49
Postat av: Hanna

Hahahaha, småler åt punkt 7 ;)!Sen mycket intressanta punkter du tagit upp,kan än en gång konstatera att vi e s lika, det kunde varit jag som skrivit punkterna 1,3,4 och 5 :D!Ha en fin dag, vännen!!

2010-02-03 @ 14:49:57
Postat av: Jenny

Hanna: Förstår varför du gör det :) Inte konstigt att vi alltid ha så skoj tillsammans, då vi har så mycket gemensamt! Ha de bäst vännen! kramis

2010-02-03 @ 20:17:39
Postat av: Camilla

Tack för nomineringen! Ska ta itu med utmaningen imorgon :)

2010-02-03 @ 21:08:45
Postat av: Jenny

Camilla: Kul, väntar på 7 fakta om dig :)

2010-02-04 @ 10:04:24
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna*

Nummer 4 låter pinsamt bekant för mig oxå :)

2010-02-07 @ 10:08:29
URL: http://hallongurka.papper.fi
Postat av: Jenny

Hanna: Får väl skylla på hudtypen...:)

2010-02-07 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0