Önskar sommaren aldrig tar slut

I dag efter jobbet cyklade jag iväg med Jessi och Hanna till stranden. Vi simmade och låg på stranden och slappade i solen en stund. Sommaren är bara för underbar och i synnerhet vackra kvällar som denna. Kan inte sommaren bara fortsätta, fortsätta och fortsätta och aldrig ta slut?

Sitter och smuttar på detoxte och njuter av fredagslugnet. Detox te-påsarna innehåller små visdomsord. Dagens visdomsord måste vara ett av de bästa jag har sett på länge:

"Your intuition is your best friend"

Detta är ett ordspråk som jag har lärt mig att är ett av de viktigaste i livet. Lita på din intuition, den stämmer och leder dig på rätt väg. Tro på dig själv och dina instinkter. Vårda relationer till nära och kära, se möjligheter i stället för problem och fokusera på det positiva i livet i stället för det negativa.

Allt vi är med om i livet lär oss bli starkare, klokare och mer erfarna.

Njut av fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0