Då va denna vecka över :)

Då var det fredag och det känns kan jag säga. Sov dåligt i natt, låg och funderade på en massa, så jag var rätt trött då väckarklockan ringde. I alla fall överlevde jag andra dagen på skolbänken och den var väldigt givande. Nu är jag full med inspiration och idéer för att gå vidare och hoppas mina kolleger får en lika positiv upplevelse.

I kväll var jag med Lena och handlade all mat inför helgen och kan konstatera att vi i alla fall inte lär bli hungriga...tyvärr har några fallit bort p.g.a. förkylning och andra förhinder, men nog ska vi ha skoj för det. Efter besöket till matbutiken gav vi oss iväg till gymmet för lite lätt träning. Provade bl.a. för första gången på dansmattorna som de har i dansrummet. Kan berätta att det ser mycket enklare ut än det är. Jag var rent ut sagt katastrofalt dålig på att hänga med!

Nej nu är jag så trött att nukkumatti kallar. I morgon vaknar jag till en kul dag och kväll i firandets tecken med goda vänner! Ha en bra villa-avslutning allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0