My sister's keeper



Jag var lite för ivrig i går då jag trodde att jag skulle slippa mitt magont. I dag har jag fortfarande mått dåligt och är nu innerligt trött på att inte må bra. Önskar jag kunde sluta gnälla, ni måste ju bli uttråkade av mina inlägg om att jag ständigt har nå fel så nu räcker de med gnäll!

I morgon vill jag må bra för då blir det vappenfest hos Sanna och på första maj är det brunch på Astor med världens bästa tjejer. Hur ska jag kunna klämma ner mig i en festblåsa och njuta av god mat om jag mår så här?! Så jag ber om ett underverk, låt mig vakna upp i toppform i morgon!

Nu vill jag i alla fall bjuda på ett filmtips. Hyrde filmen my sister's keeper i kväll. Vet inte när jag senast skulle ha sett en så gripande film. Jag har gråtit floder (inte vanligt att jag gråter av en film) och berörts i själen av denna underbara men sorliga berättelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0