Hola chicas y chicos

I dag mår jag bättre :) Magen är inte svullen som att jag skulle vara gravid i femte månaden och illamåendet har minskat. Därför unnade jag mig ett pass av Ainos spinning i kväll. Den tjejen om nån har kondition till 1000, undrar om hon någonsin blir andfådd...? Själv tog jag det lite lugnare än vanligt, men det var underbart skönt att få svettas till skön musik med andra ivriga spinnare.

Då jag cyklade hem kunde jag inte annat än njuta av det underbara vårvädret. Solen skiner och fåglarna kvittrar, en underbar tid på året som man inte kan annat än njuta av!

Jag fick tillbaka min pulsklocka i dag. De har bytt mottagarbälte på den, så i dag fungerade den som smort :) Hoppas det håller i sig. Den här veckan har gått otroligt fort hittills, endast två dagar jobb tills det är helg, jippiii!

Kommentarer
Postat av: Sofia A.

Roligt att höra att du mår bättre! Ja, Ainos kondition är nog i särklass! Jag gillar hennes motto (som finns på TeamTrinitys homepage): "Your work-out is my warm-up" :)

2010-04-29 @ 07:37:49
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0