Feeling better :)

Yes jag börjar känna mig som en människa igen. Var till gymmet för första gången sedan Thailandsresan i dag. Tog det lugnt, värmde upp i 20 minuter och lyfte lite vikter. Ingen mirakelträning, men skönt att röra på sig i alla fall. Det kommer säkert att ta flera dagar ännu innan jag känner att jag är i form igen, men sakta mak kan jag börja på och det känns bra :)

I dag på eftermiddagen var jag på middag till mamma och pappa. Alltid lika gott och trevligt. Eftersom jag inte har ett endaste påskpynt eller en endaste påskblomma i min lägenhet kan jag inte bjuda på några vackra påskbilder från mitt hem. Lyckades däremot ta ett foto av söta påskkycklingar på matbordet i dag, så det får vara mitt påskbidrag i år.



Mamma och pappa kom hem från Spanien i går natt och ändå har mamma lyckats påskpynta och handla påskmat i dag, imponerande. Men det är mamma det...alla högtider firas traditionsenligt oberoende av omständigheterna. Lyfter hatten för dig mamma som alltid fixar, donar, pysslar och ser till att familjens övriga sluibare får njuta av årets alla högtider :)

Själv får jag besök av världens bästa vänner med respektive i morgon kväll. Har förberett lite tilltugg i kväll och ser sååå fram emot den kommande kvällen. Hoppas jag mår lika bra i morgon och att solen skiner som den har gjort i dag. Vårkänslorna sprider sig i kroppen och förgyller mitt ansikte med ett stort leende.

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, det är nog morjens med den annalkande våren! Hoppas ni åt alldeles för mycket gott igår och fortsätter i samma stil med goda vänners sällskap idag! :)

2010-04-04 @ 09:50:28
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Jo du intaget av mat är nog alldeles tillräckligt så här under påsk :) Ha en trevlig fortsättning på påsken!

2010-04-04 @ 10:11:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0