Ekologiskt detoxte

Besökte hälsokostaffären i dag och köpte en ny sort detoxte som jag skall smaka på i kväll. Det doftar helt fantastiskt så det kan inte annat än bli en succé :)



Orsaken till min trötthet i måndags var nog en underliggande förkylning. Jag har fortsättningsvis känt mig orkeslös och trött, haft värk i muskler och ond hals. Därför har jag nu vilat från träning i går och i dag. Unnade mig en promenad i går kväll, men i dag har jag slappat i soffan efter jobbet.

Misstänker att jag började träna för fort efter resan då mina infektionsvärden var för höga. Kroppen orkade inte och har verklgien sagt ifrån den här veckan. Då det är tungt att stiga upp från arbetsstolen och att gå upp för trappor känns som att bestiga berg är kroppen slut. Tycker nu att jag mår bättre och fram till helgen skall jag nog vara i form igen :)

På fredag skall jag till Helsingfors på ett seminarium om bl.a. framtisdutsikterna på den finansiella marknaden. Ser verkligen fram emot det så jag hoppas att askmolnet låter mig flyga iväg :) Efter seminariet har jag bestämt möte med några tjejkompisar som bor i H:fors. Ska bli kul att träffa dem! Så askmoln I beg you: inga mer motgångar den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Liza

Klokt av dig att vila! Så kan du köra 110% procent sedan om du vill! :)

2010-04-22 @ 15:49:29
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Absolut, på lördag är det gasen i botten som gäller :)

2010-04-22 @ 19:15:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0