Dags för lite Attack

Om en timme skall jag på BodyAttack. Jag har inte varit på attack på flera veckor och därför inte ens testat den nya serien, blir kul och säkert svettigt :)

I går kväll var jag och hälsade på min syster och hennes barn. Vi var ute på gården i solskenet och tog en promenad. Sen var det dags för presentutdelning. Köpte klänningar åt flickorna och en t-skjorta åt lillkillen i Thailand. Lillkillen som för övrigt inte är nån lillkille mer. Han informerade mig nämligen stolt om att han har flickvän i går. Lilla bebisen har blivit en charmig tuffing.

Kidsen blev glada över presenterna och det var alldeles underbart att spendera tid med de små liven och förstås även med min kära syster. 

Dags att byta om och rulla iväg till gymmet...

Kommentarer
Postat av: sis

:)

2010-04-15 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0