Back on the bike

Första arbetsdagen för den här veckan är avklarad. Efter jobbet cyklade jag till gymmet för ett pass spinning som var superskoj. Känns som ett tag sedan jag själv varit kund på ett spinningpass så det var riktigt kul att enbart fokusera på mig själv och ge max.

Endast tre arbetsdagar kvar den här veckan och på fredagkväll skall jag dessutom på bröllop. En av mina närmaste vänner gifter sig, så det skall bli riktigt skoj! Nu e de House som gäller och sedan är det bedtime. Sleep tight my friends!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bröllop på en fredag? vad annorlunda och roligt

2010-04-07 @ 13:42:44
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Jo men visst! Hela bröllopet blir nog lite annorlunda än ett traditionellt bröllop :)

2010-04-07 @ 15:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0