Vilodag med Ashton

I dag har jag en vilodag från träningen. I stället för att träna skall jag gå på date med den här snyggingen :)



Ha ha, nej men jag ska gå på bio med Lena och kolla på LA Gigolo. Ashton lär vara sjukt snygg i den här filmen, så det blir nog en trevlig biokväll.

Blir ingen sen kväll för jag har bokat tid till tvättstugan i morgon till kl 9. Skall tvätta lite mattor. Efter det blir det att springa och lyfta vikter på gymmet och på kvällen ska jag på kräftskiva.

Ljuvligt med helg, eller hur? Njut av fredagen, de ska jag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej,



Vi på VeckoRevyn har något spännande på gång och skulle vilja ha din

mejladress för att skicka ut mer information. Vore toppen om du kunde skicka

den till:



[email protected]



Tack och Kram! /Hanna

2009-09-04 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0