Veckans första dag är avklarad

Då var måndagen över, eller nästan i alla fall. Måndagkväll måste vara bästa tv-kvällen i veckan. Sitter och kollar på Desperate houswives och efter det kommer Lipstick Jungle.

Kvällens träning bestod av SpinnPump 75 minuter. Trodde jag skulle somna på cykeln innan timmen började, men så fort jag fick igång benen blev jag pigg :) Pump-programmet som tog musten ur mig förra veckan gick redan i dag bättre.

I dag har det varit en riktigt vacker höstdag. Tyvärr har jag inte fått njuta av den på annat sätt än genom att titta ut genom fönstret. Roligt i varje fall att cykla till och från jobbet i solsken i stället för i regn.

Nu kallar tv:n. Happy monday evening to you all. Har annars lärt mig ett nytt fint uttryck från boken jag håller på att läsa: Don't waste the pretty! Så sant eller hur? Mitt nya mantra tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0