Inspirerad av Aveo

Klockan är 21 och det är kolsvart där ute, snacka om att hösten kom med stormsteg. Skrev ju i går att jag inte skulle träna i kväll för att jag hade annat för mig. Jag har varit på Aveos inredningskväll. Jätte skoj, fick en massa med tips angående belysning, golvmaterial, ljudanläggningar osv. Träffade dessutom en del bekanta att småprata med. En rolig och annorlunda kväll.

I morgon efter jobbet tänkte jag ge mig av till gymmet och springa. Efter det bär det raka vägen av till sommarstugan för avkoppling i skogen, ha ha jag är som värsta skogsmullen. Skall sysselsätta mig med att pressa havtorn och plocka lingon. Det blir alltså en helg i skogen: jag, träden, fåglarna och bären...



Ha en skön fredag och en fin start på helgen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst var det inspirerande :) Skulle bara behöva ett hus och massor av pengar att satsa på högtalarsystem och belysning nu..

2009-09-10 @ 20:55:46
Postat av: Jenny

Camila: Absolut och så ska vi inte glömma den självgående dammsugaren :)

2009-09-11 @ 07:10:58
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Liza

Låter riktigt skönt, dina helgplaner!

En själgående dammsugare skulle nog vara grejeer det, förutsatt att den faktiskt funkar, jag menar att man inte måste göra en heeel massa grejer före man använder den...

Ha en trevlig helg du med!

2009-09-11 @ 07:39:49
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Jo en självgående dammsugare är säkert praktisk så länge som man inte har barn som lämnar legoklossar och annat småplotter på golvet :)

2009-09-11 @ 10:01:14
Postat av: Molly

hej jenny!

tack för din kommentar, blev jätteglad :) tack!

trevlig blogg du har :)

du får ha en bra helg :) kram

2009-09-11 @ 21:09:49
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0