Vaknar med halsont :(

Gårdagen var lång, men kvällens konsert överraskade mig positivt. Inbjuden gäst var Camilla Nylund, hade nog lite förutfattade meningar om opera. I själva verket var det väldigt rogivande i Kvevlax kyrka och Korsholms kammarorkester bjöd på stämningsfull musik. Var rätt trött då jag kom hem så jag lade mig redan en 23.30-tiden, vilket förklarar varför jag är uppe redan kl 8 på en lördagmorgon.

Vaknade med lite halsont och snuva i dag. Hoppas verkligen inte att det är en förkylning som är på kommande. Skall iväg till gymmet nu. Hade tänkt mig att jag skulle springa i 60 minuter och lyfta vikter i 30 minuter, stretcha och kanske vila i massagestol lite. Nu eftersom jag känner mig som jag gör får jag säkert ta det lite lugnare och känna efter om kroppen orkar med 60 minuter löpning eller om jag får dra ner på det. Tycker om att träna på gymmet på lördagmorgonar, det är oftast väldigt få som är där så jag kan botanisera fritt bland maskinerna :)

Efter träningen skall jag besöka min bästa barndomsvän och hennes man som har byggt hur i Replot. Skall bli roligt att se hur de har det och umgås med dem.

Till frukost blev det en smoothie på frysta jordgubbar och lingon, en actimel, havremjölk, havrekli och linfrön. Det gjorde gott med en svalkande smoothie i halsen. Smoothie tycker jag är lämplig frukost då jag skall träna, får äta en maffigare lunch i dag i stället.



Njut av lördagen, även om vädret inte visar sig från sin bästa sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0