Produktiv tisdag

Känns som att jag har haft en produktiv dag. Fick en massa gjort på jobbet, vilket känns bra eftersom jag åker iväg på kurs till Helsingfors i två dagar i morgon.

Som ni såg drack jag en smoothie efter jobbet och cyklade iväg o tränade. Hann springa i 20 minuter innan spinningen. Cyklade på rätt hög puls i dag, tror jag till och med var nära min maxpuls ett par gånger. Instruktören Jenni har kommit att bli en av mina favorit spinninginstruktörer. Hon bygger upp utmanande serier, har bra musik och e grym på o peppa. Efter spinningen stretchade jag, cyklade hem, städade, strök kläder, vattnade blommor, slängde i en tvättmaskin, diskade och packade för morgondagen. Rätt bra gjort, eller hur?

Känns skönt att komma hem till ett rent hem på torsdag. Flyget landar kl 18.10 skulle vilja hinna på BodyAttack som börjar kl 18.45. Kan vara möjligt ifall vi skulle landa i förtid...får se hur det går... Skulle det råka vara fint väder kan jag ju ge mig ut och springa i stället :)

I morgon kväll skall jag möta upp en tjej i Helsingfors som jag träffade då jag var Au Pair i London år 2000. Vi har inte setts sedan dess så det skall verkligen bli kul och ses. Tiden går så fort känns inte som att det är 9 år sen jag såg henne sist.

Ha en bra fortsättning på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0