Orsak att vara nöjd

Känns som att jag får vara nöjd med min träning i dag. Sprang först på löpband i 30 minuter (5km) och sedan var jag på ett pass BodyAttack (60 minuter) som sägs motsvara en ca 10 km:s löprunda. Skönt och svettigt var det, men måste erkänna att benen var rätt tunga i den sista upptempo låten under Attacktimmen. Ljuvligt att känna att man verkligen har tagit ut sig ibland :)

Då jag kom hem tog jag en lång varm dusch. Lyxade till det lite, lade en hårinpackning och peelade fötter och ansikte. Känns jätte skönt så här efteråt, gäller bara att smörja in de mjuka fötterna nu så att de inte torkar ut.

I morgon har jag en lååång arbetsdag framför mig. Banken jag jobbar på fyller 90 år i år och vi arrangerar en del festligheter under året. I morgon är det dags för konsert i Kvevlax kyrka och vi i personalen skall ställa upp som serveringshjälp/parkeringsvakter/programbladsutdelare. Antar att jag kommer att vara hemma en 23-tiden. Det betyder förstås att jag inte får tid för någon träning i morgon. Därför känns det extra bra att jag fick ta i ordentligt i dag.

Nu ska jag se på "halv åtta hos mig", tycker det är ett toppen program. Matlagning hör ju till ett av mina största intressen så jag följer gärna med olika typer av matlagningsprogram. Det här programmet tycker jag är speciellt kul eftersom det är helt "vanliga" människor som står för matlagningen. Önskar bara man kunde känna dofter genom tv:n och få smaka lite också :)

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; TACK SÅ MYCKET! DET SKALL JAG GÖRa!

2009-10-16 @ 09:19:46
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0