Leva som man lär e inte alltid lätt...

Ibland skulle det faktiskt vara bättre att stanna hemma än att åka och träna. Som ni säkert förstod på mitt tidigare inlägg har jag haft en tung dag. Utöver att det har varit stressigt på jobbet har jag haft muskelvärk från gårdagens träning. Trodde dock att detta skulle bli bättre med lite träning...Men nej, känner mig sliten, slut och pluttig + att jag har ont i halsen...

BodyStep passet var en pina från början till slut. Kände att jag borde ha gått ut mitt under passet, men nu ska ni få veta en sak om mig. Jag är jätte bra på att säga åt andra att de skall vila ifall kroppen känns sliten, känna efter hur de mår och träna därefter. Då de kommer till mig själv ger jag aldrig upp. Det skulle aldrig komma sig att jag skulle gå ut mitt i ett pass, nej för jag avskyr att ge upp. Dumt, jag vet...något jag verkligen borde ha lärt mig! Det är inget misslyckande att avbryta träningen ifall man inte mår bra, tvärtom så är det klokt! Nu får jag i stället lida för min dumhet och fundera över varför jag gjorde så här igen.

Till något roligare. Fick böckerna som jag beställde från Adlibris i dag, men det fattades en bok. Känns lite dumt då jag gjorde reklam för Adlibris här på bloggen åt er. Skickade ett reklamationsmail åt dem, så få se vad som händer. I varje fall fick jag ju två böcker, så i kväll får jag börja på den ena...undrar vilken jag ska ta först...



I morgon kväll blir det middag med tjejerna, skoj :) Hoppas bara att jag håller mig frisk nu...Blir ingen sen kväll i morgon för på lördag skall jag arbeta på bostadsmässan. Nu ska jag koppla av, eftersom min kropp uppenbarligen vill det. Ni ser jag lär mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0