Känns som mitt i natten

Mörkret har intagit Vasastad. Att det bytte till vintertid i helgen märks extra väl i dag. Vanligtvis har det varit ljust då jag har låst efter mig på arbetet. I dag var det nattsvart då jag cyklade hem. En södernresa eller ljusterapi skulle inte sitta helt fel just nu.

Min terapi får bli ett pass SpinnPump75, även det borde ha rätt positiv inverkan på humöret :) Annars kan det vara rätt mysigt att tända ljus, lyssna på bra musik och njuta av mörkret också. Själv lyssnar jag för tillfället på Melissa Horn. En artist som Hanna introducerade för mig. Ljuvlig, lugn musik med vackra texter.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket. Det skall verkligen bli skönt att belöna sig med semester efter en jobbig flytt:)

2009-10-26 @ 18:28:01
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0