Kall oktobermorgon

Vaknar upp till en kylig morgon. Få se när första snön kommer, tippar på att det kan bli vilken dag som helst. Jag har sovit för första natten med duntäcke i natt, det var så varmt och skönt. Ett varmt fluffigt duntäcke är nog det bästa som finns då det går mot vinter.



Dagens frukost bestod av naturell fettfri joghurt med solrosfrön, linfrön och lite skivad banan. Ett rågbröd med ost, kalkon, skivad tomat och några basilikablad. Till detta drack jag ett glas osötad Bahi juice. Till sist avnjöt jag en kopp Zoega kaffe. En god och mättande frukost.

Kanske inte har nämnt det tidigare, men frukost är faktiskt min favortimåltid. Förstår mig därför inte på människor som klarar sig utan frukost. För mig skulle det vara en dålig start på dagen...

Nu blir det jobb och i kväll skall jag attackera min kropp på BodyAttack :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Men Jenny, det snöade ju redan i tisdags! På morgonen! :)

2009-10-15 @ 09:16:13
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Heidi

Oj Jenny vad du är duktig! Hittade din blogg via Liza löpare och har följt med den ett längre tag nu! Själv har jag ännu inte kommit igång med träningen, gymkort uthyrt till åskiftet och det närmaste jag kommer till motion är mina barnvagns promenader :)Äta hälsosamt kan jag just och just stava till, min diet kaffe, youhurt och ruisleipä... När jag läser din blogg kommer jag på mig själv, att jag BORDE men... :)Men jag följer flitigt med din blogg och en vacker dag skall även jag få e

2009-10-15 @ 11:02:18
URL: http://heidis.papper.fi
Postat av: Jenny

Liza: Ja men det lämnade ju inte på marken och var det inte mera typ snöblandat regn? Nej men ok du vinner, visst brukar man räkna det till första snön bara det kommer nåt vitt från himlen :)



Heidi: Tack för dina fina ord, de värmer! Jag har själv besökt din blogg och följer med din vardag som nybliven mamma. Tror det är rätt bra vardagsmotion att promenera med barnvagnen och den lilla håller väl dig aktiv på andra sätt också :)Kaffe, yoghurt och ruisleipä låter inte dåligt. Värre skulle det vara om de var cokis, pizza och hamburgare ;)

2009-10-15 @ 12:27:18
Postat av: Anna

Hej,



hehe, vilken timing. Jag tog ocksü fram duntäckena igür. Första natten med dem i natt. Sü himla skönt dü man inte behöver ligga och frysa i sängen före man ska somna. Man somnar pü direkten och man känner sig utsovd dü man väl ska kliva upp :)

2009-10-15 @ 12:29:02
Postat av: Jenny

Anna: Snacka om timing... Håller fullständigt med dig om att de e underbart att slippa frysa då man kryper ner i sängen :)

2009-10-15 @ 16:10:54
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0