God förmiddag alla söta!

Middagen i går var riktigt lyckad. Var och åt till en relativt ny restaurang, Spices, där de serverar asiatisk mat. Efter middagen blev det ett glas rött vid Christal. De e annars ett supermysigt ställe att sitta och tala vid i början på kvällen. Efter Christal gick vi hem och hann se på idolupplösningen. Reprisen får jag se på i morgon.

I dag skall jag och jobba på bostadsmässan i Vasa. Innan det ska jag städa lite. Efter mässan blir det mat hos mamma och pappa. Har inte sett dem på många veckor så de ska bli riktigt trevligt.

Fick annars svar på mitt mail till Adlibris redan i går. De beklagade att boken inte hade levererats och skulle skicka den på nytt. Snabb och fin service tycker jag, vilket jag även skrev åt dem. Det är annars något som jag är mån om att låta människor veta som jobbar inom kundservice. Får jag bra betjäning tackar jag oftast för den. Detta säkert för att jag själv jobbar med kunder och vet hur uppskattat det är ifall jag får veta att mina kunder är nöjda med den service de får.

Dags o börja städa då... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0