Expressfart till gymmet

Halloj efter två dagars uppehåll från bloggen. Skolningen i Helsingfors var intressant och tror faktiskt att jag lärde mig rätt mycket :)

I går kväll hann jag in en sväng till Stockman där det var "galna dagar". Hade egentligen inte tänkt köpa nåt eftersom jag var i H:fors och shoppade i helgen. Kunde dock inte låta bli att köpa en Peak Performance college som var nedsatt. Den blev min för 60 €, vanligtvis brukar jag få punga ut med ca 120 €, så jag tycker det var ett bra köp. Helst skulle den ha fått ha huva, men för omväxlingsskull e de nog ok med en utan huva också. Peak Perfomance hör annars till mina favoriter när det kommer till college tröjor. Visst, de e inte direkt billiga, men de är mjuka, varma och håller formen i många, många tvättar. Det sparar man in på i längden...



I dag landade mitt flyg lite i förtid kl 18.05. Rusade till taxin, åkte hem, bytte snabbt om till gymkläder och cyklade i ilfart till en timme av BodyAttack. Jag var så lycklig över att jag hann. Skönt att röra på sig efter att ha suttit på skolning en hel dag.

Nu är jag hemma och njuter av att vara i mitt eget hem. Sov lite dåligt i går natt, så jag kommer säkert att sova som en prinsessa i natt. I morgon är det fredag och en hel helg med en massa med skoj väntar mig :)

Kommentarer
Postat av: Kaaja

Härlig tröja! Den ser skön ut. Dessutom kan det ju vara ganska bra med en utan huva. Jag gillar också peaktröjor, med huva bäst. Men den där huvan bruka kunna av ivägen emellanåt.

2009-10-08 @ 22:48:08
URL: http://bisseboss.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kaaja: Du har så rätt...hur ofta använder man sist och slutligen huvan??? Den e nog mest en snygg detalj :)

2009-10-09 @ 07:19:30
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Stockmans galna dagar! jag vill också. Hittade nån annons i HBL på saker jag gärna skulle vilja ha men...snygg tröja! fastän rosa inte är min färg.

2009-10-09 @ 08:23:16
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Ja de var faktiskt galet på Stokka, alldeles proppfullt med människor. Alltid hittar man något att fynda :)

2009-10-10 @ 08:45:45
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0