Blog Awards

Home again efter skön träning. Spinning och pumpsalen var proppfull, känns verkligen som att de flesta har börjat söka sig inomhus för att träna i höstrusket.

Fick annars en inbjudan till...

...för ett par veckor sedan. Festen går av stapeln den 17.10 i Stockholm, närmare sagt på Café Opera. Kommer att bli en storslagen fest. Helt fantastiskt att de har hittat min blogg och skickat mig en inbjudan. Tyvärr kommer jag inte att kunna delta. Efter mycket funderande fram och tillbaka konstaterade jag att det skulle bli ett allt för kostsamt och invecklat projekt för mig att ta mig dit från Vasa.

De nominerade är som tidigare Sveriges bloggelit: Blondinbella, Kenza, Pernilla Wahlgren, Magdalena Graf, Carolina Gynning, Foki m.m. Själv tycker jag att det är synd att de inte har någon kategori med träningsbloggar. Det finns så många duktiga bloggare som skriver om kost och träning. Tycker själv att Terese och Sara skulle vara väl värda ett pris för att de har så sunda tankar kring träning och kost samt inspirerar många till en hälsosammare livsstil.

I går fick jag Vecko Revyn gratis hem på posten för att få läsa mer om de nominerade och festen. Själv har jag inte köpt Vecko Revyn på många år, anser att det kanske är en tidning för lite yngre tjejer än mig :) Brukar surfa in på deras sida på nätet och läsa deras bloggar och kolla på bilder, men som sagt en tidning har jag inte köpt på många år. Måste dock säga att jag blev positivt överraskad. Hittade många intressanta artiklar.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och njuta av en kopp Rooibos te som annars har kommit att bli en favorit. Smakar "juligt", nästan så att jag börjar längta till julen....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag fick också den inbjudan men jag skall nog inte gå :D

2009-10-10 @ 16:30:44
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen
Postat av: Jenny

Mikaela: Tror det är rätt många bloggare som har fått den. Skulle ha varit skoj, men denna gång blir det inget för mig heller...

2009-10-10 @ 16:50:59
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0